miércoles, 3 de julio de 2013

EL CABLE

Rhumba o Latin  Vel. 4

sol  do//  do//  do//  do//  mi//  re//  do//  do//  do//  mi//  re//  do//  si  la  sol  fa//  re//  si  sol  sol  fa//  re//  si  sol  fa//

re//  si  sol  sol  fa//  re//  si  sol  fa//  re//  si  sol  sol  si  si  si  si  re//  do//  si  si  si  re//  do//  si  do//  si  la 

la  la  sol  mi  do  la  sol  mi  do  do  la  sol  mi  do  la  sol  mi  do  sol  la  sol  mi  do  do  fa//  mi//  re//  fa//  re//  fa//

fa//  re//  fa//  mi//  re//  do//  mi//  do//  mi//  mi//  do//  mi//  re//  do//  si  re//  si  re//  re//  re// do//  re//  mi//  do//  si  sib

fa//  mi//  re//  fa//  re//  fa//  fa//  re//  fa//  mi//  re//  do//  mi//  do//  mi//  mi//  do//  mi//  re//  do//  si  re//  si  re//  re//  re//  do//  si  do//

fa  do//  si  fa  fa  do//  si  mi  mi  si  la  mi  mi  si  la  fa  fa  do//  si  sol  la  si  sol  do//

No hay comentarios:

Publicar un comentario